KALİTE POLİTİKASI



AutoMilk Kalite Politikası, müşteri memnuniyeti çerçevesinde tasarlanmıştır. Kalite, sadece ürün kalitesi olarak değil, hizmet ve destek kalitesi de gözetilerek bir bütün olarak algılanmaktadır. Temel hedef, müşterileri ile dost olabilmiş bir markanın, tüm paydaşlarca hissedilebilmesidir. Daha net bir tarifle AutoMilk, Kaliteyi : "Müşterilerinde sürekli memnuniyeti sağlamak amacıyla, hedefe yönelik yeterli ve sağlıklı ürün, cihaz, hizmet ve destek üretmeyi temel Kalite Prensipleri olarak belirlemiştir.

Kalite Ölçülerimiz

Kalite Takip Sistemi : Algan Grup'un gücünü her aşamada arkasında hisseden AutoMilk, üretim ve bakım süreçlerinin takibi için kendisine özel geliştirilen ERP - Enterprise Resource Plannnig

sistemi ile tüm süreçleri sürekli takip altında tutmaktadır. Böylelikle yaşanan her türlü aksaklık, yeni üretim süreçlerinde ve yeni projelerde önemli bir veri girişi olarak kullanılmaktadır. Kalite ölçüleri aşağıdaki yöntemlerle takip edilmektedir.

Garanti Süreçleri Yönetim Sistemi Kurulumdan garanti bitişine kadar yapılan tüm faaliyetlerin kontrol altında tutulmasını sağlamaktadır. Böylelikle, siz bir sürprizle karşılaşmadan, rahatlıkla sisteminizi kullanabilirsiniz. Garanti süresinin başlangıcı ve bir çiftlikte garanti kapsamında yapılan tüm faaliyetler, ERP sistemi kapsamında kaydedilmektedir. Aynı cihazın sürekli değiştiriliyor olması gibi durumlar, firma yöneticilerine otomatik olarak iletmekte, böylelikle sorun konusunda irade görevini yapmaktadır.




Destek Hizmetlerinde Kalite

Destek hizmetlerin kalitenin temeli, müşteri taleplerinin yönetilmesi ile sağlanmaktadır. Müşterinin arıza kayıtları, anında ERP sistemine kaydedilmektedir. Açık olan arızanın cevaplanma süresinin 48 saati geçmesi durumunda, sistemde otomatik olarak uyarı oluşturulmakta ve üst yönetim haberdar edilmektedir. Personel yönetim sistemi, arızların anında yönetilmesi ve kapatılması ile aynı arızanın tekrarlanmaması üzerin kurulmuştur. Telefonla verilebilecek hizmetlere yönelik her türlü dökümantasyon yapılmıştır. Bu dökümanlar, kurulum sırasında müşteriye teslim edilmektedir.

Üretim Süreçlerinde Kalite

Temel üretim süreçleri, Standart Kalite Yönetim sistemleri kapsamında kontrol altında tutulmaktadır. Üretime alınacak tüm ürünler, öncelikle test edilmektedir. Yapılan testler, belirli prosedürler gözetilerek yürütülmektedir. Nihai testler neticesinde, sürekli arıza ortaya çıkan ürünlerde geri dönük iyileştirmeler, sistem tarafından üretilen "Not OK" iletilerin üst yönetime otomatik iletilmesi ile garanti altına alınmaktadır.

Proje Yönetiminde Kalite

AutoMilk, temel faaliyet alanı olarak Hayvancılık alanında ihtiyaç duyulan, katma değeri yüksek ürünlerin üretilmesidir. Katma değerin yüksek olması, ancak gelişmiş ArGe projeleri ile sağlanabilmektedir. Bu amaçla yola çıkılan ilk günden itibaren, Tübitak, Kosgeb gibi önemli Teknoloji-Destek kurumları gözetiminde hibe programları ile yürütülmektedir.